hey! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu hey! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

hey!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

26 Augustus 2010 | Nederland, Wageningen

hoi allemaal!

leuk dat je mij wilt volgen tijdens mijn reis in ierland als au pair!

mijn reis begint op 1 Oktober 2010
vanaf dan zou ik proberen jullie zo veel mogelijk te vertellen en foto's te laten zien.

groetjes wendy!


  • 14 September 2010 - 11:07

    Suus:

    hoi wen.
    het schiet al op he pff zal wel eff spanned zijn

    het duurt nog maar 17 dagen voor dat je de lucht in gaat gaaf man. ik zal je wel gaan missen maar we komen wel een keer aan waaien in het natte land ahahhahahhahhah verder toi toi toi
    gr suus

  • 01 Oktober 2010 - 20:40

    Geoffrey:

    Hee wenn ;)

    Vandaag ben je gegaan :( Jammer dat ik je niet ff uit kon zwaaien!
    Ik ga je wel missen hoor :)
    Ik heb speciaal voor jouw ook skype op de pc gezet dus stuur me je skype naam en we skypen wel een keertje ;)

    Groetjes

  • 01 Oktober 2010 - 22:57

    Angelo:

    meid ik hoop dat je het daar naar je zin krijg ik zou je site zeker in de gaten houden maar hoop dat ik je nog voor die tijd kan zien en voor derest kopop
    en we zullen je vanaf hier steunen

  • 01 Oktober 2010 - 22:58

    Angelo:

    ik ben al telaat de reis is begonnen dus bij deze go wendy go wendy

  • 02 Oktober 2010 - 08:35

    Zus:

    zo zus

    je zit al in ierland helemaal top...

    ik miste je al toen we weer terug reden pfff achja jij gaat een supper tijd daar tegemoet met die leuke mensen. liefs suus

  • 02 Oktober 2010 - 11:59

    Angêle:

    Hoi Wendy bedankt voor de site ik ga je zeker volgen want ben heen benieuwt hoe het je gaat bevallen.
    Ik verheug me op de nieuwtjes en de foto's die je op je site gaat zetten

  • 02 Oktober 2010 - 14:43

    Haalderen!!:

    Hey Wendy,
    Super stoer dat je zo'n reis gaat maken! We willen je heel veel succes en plezier wensen! En we gaan je zeker volgen!
    Groetjes Willy, Karin, Susan, Ad & Ruben!

  • 04 Oktober 2010 - 18:09

    Erik:

    hey muts
    wordt het niet eens tijd datte gij wâ gâ schrijven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 41927

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: