een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 Oktober 2010 | Nederland, Wageningen

hey allemaal
bedank voor de reacties en steun!
het weekend tot zo ver is goed gegaan.
vrijdag avond ben ik geland en stond het hele gezin me op te wachten op het vliegveld.
hoor de rest hebben we net 3 uur terug ontbijt gehad met 3 vrienden van caroline(de moeder van het gezin).
het is heel gezellig en de kinderen beginnen me al beter te leren kennen en ik heb ze zelfs als een nederlands liedje geleerd( 2 beren broodjes smeren)
vanessa( de andere au pair) en ik doen veel dingen samen en ze leert me een hoop!
ik heb nog geen foto#s gemaakt van het gezin mar als ik ze heb zet ik ze er gelijk op!

voor de mensen die skype hebben mijn skype naam is wendy.hommy

groetjes !

• 03 Oktober 2010 - 15:15

Wauw, je avontuur is begonnen!!!
    Ik vond het leuk om je laatst even bij school te zien. De komende tijd ga ik regelmatig op je site gluren om te zien hoe het met je gaat.

• 03 Oktober 2010 - 15:15

• 05 Oktober 2010 - 11:41

Suus:

hey wen

alles goed

leuk dat vanessa er ook nog is en leuk omtezien dat de kinders echt rood zijn hahaahahhahah

ik spreek jou heeel snel weer

liefs

• 05 Oktober 2010 - 13:31

Geoff:

Als je ze nu ook gewoon nederlands leert praten, hoef jij geen engels meer te praten :P

• 07 Oktober 2010 - 08:45

Karin:

Hoi Wendy,

Wat een gaaf avontuur he.
    Leuk om te lezen hoe het daar met je gaat.
    Ik ga het zeker allemaal bijhouden hoor!!!!
    Heel veel plezier!!!

Groetjes Karin (moeder van Geoffrey)