een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

een berichtje uit het (vandaag) zonnige ierland!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 Oktober 2010 | Nederland, Wageningen

hey allemaal
bedank voor de reacties en steun!
het weekend tot zo ver is goed gegaan.
vrijdag avond ben ik geland en stond het hele gezin me op te wachten op het vliegveld.
hoor de rest hebben we net 3 uur terug ontbijt gehad met 3 vrienden van caroline(de moeder van het gezin).
het is heel gezellig en de kinderen beginnen me al beter te leren kennen en ik heb ze zelfs als een nederlands liedje geleerd( 2 beren broodjes smeren)
vanessa( de andere au pair) en ik doen veel dingen samen en ze leert me een hoop!
ik heb nog geen foto#s gemaakt van het gezin mar als ik ze heb zet ik ze er gelijk op!

voor de mensen die skype hebben mijn skype naam is wendy.hommy

groetjes !


  • 03 Oktober 2010 - 15:15

    Cisca:

    Wauw, je avontuur is begonnen!!!
    Ik vond het leuk om je laatst even bij school te zien. De komende tijd ga ik regelmatig op je site gluren om te zien hoe het met je gaat.
    Geniet ervan!!
    Groetjes van Cisca.

  • 03 Oktober 2010 - 15:15

    Cisca:

    Wauw, je avontuur is begonnen!!!
    Ik vond het leuk om je laatst even bij school te zien. De komende tijd ga ik regelmatig op je site gluren om te zien hoe het met je gaat.
    Geniet ervan!!
    Groetjes van Cisca.

  • 03 Oktober 2010 - 15:17

    Cisca:

    Wauw, je avontuur is begonnen!!!
    Ik vond het leuk om je laatst even bij school te zien. De komende tijd ga ik regelmatig op je site gluren om te zien hoe het met je gaat.
    Geniet ervan!!
    Groetjes van Cisca.

  • 03 Oktober 2010 - 15:19

    Cisca:

    hmmm 3 keer!!!
    Beetje overdreven!!!

  • 05 Oktober 2010 - 11:41

    Suus:

    hey wen

    alles goed

    leuk dat vanessa er ook nog is en leuk omtezien dat de kinders echt rood zijn hahaahahhahah

    ik spreek jou heeel snel weer

    liefs

  • 05 Oktober 2010 - 13:31

    Geoff:

    Als je ze nu ook gewoon nederlands leert praten, hoef jij geen engels meer te praten :P

  • 07 Oktober 2010 - 08:45

    Karin:

    Hoi Wendy,

    Wat een gaaf avontuur he.
    Leuk om te lezen hoe het daar met je gaat.
    Ik ga het zeker allemaal bijhouden hoor!!!!
    Heel veel plezier!!!

    Groetjes Karin (moeder van Geoffrey)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wageningen

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 41902

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: