ziek ziek en nog eens ziek! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu ziek ziek en nog eens ziek! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

ziek ziek en nog eens ziek!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

25 Januari 2011 | Ierland, Cork

weer net 2 weken terug en nu al weer vol aan de bak!, vanaf vorige week is mark de jongste ziek thuis geweest en was nachten wakker en vannaf zaterdag is sean de oudste ziek geweest! ik ben echt kapot! maar gelukkig kan ik morgen weer terug in bed wat de nanny komt weer!

voor de rest zijn we vorige week naar Monkstown geweest, dat is een plaatsje hier 45 min. vandaan daar hebben we een wandeling gemaakt en habben ze mij weer een paar nieuwe dingen laten zien en geleerd over ierland zoals, Cobh harbor, dat is de havenplaats waar de titanic voor het laats heeft aangelecht voordat het is gezonken, ook heb ik weer meer van de binnenlanden gezien wat ook heel leuk is.

vanaf woensdag avond tot zondag ochtend is vanessa de oude au pair hier geweest en dat was erg gezellig, we zijn zo als van ouds naar de stad geweest en wezen stappen..

OW! en hier een tip voor mensen die ooit nog een keer naar ierland gaan of willen je MOET echt een keer gaan eten bij Bunnyconnellan Bar je weet niet wat je ziet!dat is echt de moeite waard en de prijzen vallen ook wel mee met vergelijking wat je krijgt! het restaurant is namelijk op een cliff gebouwd dus als je aan het eten bent kijk je uit over de zee en de andere cliffs in de buurt.
bijna al het vlees en vis komen van de zelfe plaats en word door de mensen in het dorp zelf gevangen, en is dus ook echt vers als je even tijd hebt moet je maar of deze website kijken: www.bunnyconnellan.ie dan zie je de foto's van het uitzicht.
wat ook leuk is is dat er een oude echte ierse pub iets verderop zit waar je lokale mensen ook tegenkomt, zoals john en ik gingen daar even kijken en daar kwamen we de visserman tegen die daar de heledag met zijn boot heeft gevist, hij had allemaal verhalen over vroeger en over het vissen dat was heel leuk om te zien en te horen. het is echt leuk om de echte oude ierse generatie te zien zitten en praten over vroeger

de foto's die ik hieronder heb staan zijn van het uitzicht van de clift, the atlantic pond (een supper mooi meer waar je lekker kan zitten met goed weer), en de wandeling met de knderen in monkstown.

• 25 Januari 2011 - 19:23

Oma En Cees:

Leuk verslaag, vooral over de vis en de vissers. Groeten uit Wageningen!!Doei!

• 31 Januari 2011 - 09:10

Suus:

leuke foto's wen,

• 01 Februari 2011 - 20:05

Wilma:

Leuk berichtje, en leuke foto's. Afgelopen weekend zat ik ook aan zee, niet op een cliff maar op een bevroren strand, was ook heel apart.
    Groetjes van Wilma

• 04 Februari 2011 - 16:00

Willemien:

Hoi Wendy, leuk je verslag en prachtige foto's. Allemaal weer beter??? groeten W