new adventures from ireland - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu new adventures from ireland - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

new adventures from ireland

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 Maart 2011 | Ierland, Cork

hello!
het is weer 3 weken geleden dat ik weer wat geschreven heb dus word het weer tijd voor een nieuw verslagje!

3 weken geleden ben ik naar COBH geweest, cobh is een havenstadje een half uurtje van cork vandaan, dat stadje is de laatse aanleg plaats geweest voor de titanic voordat hij zonk, dus er was veel te doen en te zien over de titanic. ook heb je prachtig uitzicht over de zee.

22 februari was mark (de jongste) jarig, dus dat moest gevierd worden, ik heb zelf een taart voor hem gemaak en ik vond hem wel goed gelukt al zeg ik het zelf... ik heb er foto;s van en zet die bij dit verslagje. we konden niet echt een groot feest houden want family woont te ver weg maar caroline's moeder en tante waren van waterford overgekomen en hebben het met ons gevierd.

de volgende dag zijn we naar lexlip, dublin geweest want daar wonen de ouders van john en het grootste deel van de family, de zelfde dag hebben we caroline naar het vliegveld gebracht want die ging voor 14 dagen naar amerika voor werk en om haar zus te bezoeken die daar woont.

die vrijdag heeft john moeder mij meegenomen om een beetje rond te rijden in en rondom dublin.
ook ben ik samen met mave een nichtje van 11, de kinderen en nog 2 neefjes naar de speeltuin geweest.

zaterdag zijn we met john's broer en een van zijn kinderen kathryn, mark, sean en natuurlijk john moeder naar de dierentuin geweest.
daarna hebben we nog een beetje rond gereden in phoenix park, dat is een enorm groot park!! ook hebben we daar het huis van de president van ierland gezien en een groot wit kruis wat de paus een paar jaar geleden heeft gezocht.

maandag heb ik op 3 kinderen + mark en sean gepast dus kindercreche wendy was geopend:P.

dinsdag zijn we naar en rugby wedstrijd van een micheal(16) geweest dat een weer een ander neefje. was wel leuk om te zien en ze hebben ook nog gewonnen.

woensdag zijn we weer naar huis gegaan en is het inpakken voor het verhuizen begonnen! we hebben al het speelgoed en kleding al ingepakt nu alleen de meubels verzetten en de keuken inpakken.

gisteren zijn we naar Kilkenny gereden want john wilde heel graag zijn peet vader en een oud klasgenootje opzoekken. we waren pas om 1 uur snachts thuis dus vanmorgen was het even aanpoten met de kinderen.

vandaag komt de vader van caroline om john te helpen met het inpakken.
woensdag gaan we weer terug naar dublin donderdag moeten we caroline weer halen, zondag gaat john terug naar oxford en wij terug naar cork, en dan op 17 maart (st.particksday) gaan we verhuizen!

zo als je kan zien weer veel mee gemaakt en nog weer een hoop te doen! waarschijnlijk is dit mijn laatste verslagje uit ierland! en ik hoop dat jullie me ook nog blijven volgen in me 2e deel in engeland.

dus zoals ze in ierland zeggen
Slán leat! (tot ziens)


groetjes



  • 08 Maart 2011 - 09:26

    Suus:

    hey wen wouw wat een mooie taart hihih
    en wat een huis heefd de broer van jonh ahha:P
    maar leuk dat je veel van ierland heb gezien afgelopen weken :)
    ik spreek je snel weer
    liefs suus

  • 08 Maart 2011 - 16:43

    Willemien:

    Zo SUPERNANNYCAKEMAKER!!!!!!! We kunnen van jou nog wat leren. Als je nog eens terug komt naar Nederland kun je een catering-oppasservice beginnen. jij kunt wel een stuk of tien krijsertjes tegelijk aan!! Leuk verslag en nu maar op naar Oxford waar we weer veel van je hopen te horen. Ajuu zoals we in Wageningen zeggen

  • 10 Maart 2011 - 10:24

    Oma En Cees:

    Prima verslag, ik heb zelfs de olifant gevonden op de foto,s Met Oma voet gaat het weer prima, ze maakt het hele huis weer schoon! Snap je , niet te houden! Wij kijken weer uit naar volgende verslag, waarschijnlijk uit England! Doei uit Wageningen.

  • 11 Maart 2011 - 20:13

    Willem Hommersom:

    Hey nichtje tja het is wel weer even geleden dat je een berichtje of wat anders van je oom heb gehad,
    Tja het is niet anders maar ik ben best wel druk en in de avond best wel moe.
    Maar goed nu even naar jou hoe is het daar in ierland? volgens mijn heb je het daar goed naar je zin, maar ik hoorde van je moeder dat je gezondheid even een dipje heeft, maar jou kennende heb jij dat weer zo onder controle.
    Waar ik uiterst benieuwd naar ben is de vraag of er al een bruiloft op komst is??? Heb zin in een feestje hahahah grapje hoor.
    Om eerlijk te zijn mis ik je aardig hoor we konden tenslotte altijd de boel op stelten zetten maar ja dat moet nu maar even wachte tot je weer thuis ben, intussen heeft dan de fam. even de tijd om op adem te komen.
    hoop je snel een keer te spreken of te mailen.
    Nou dit was even in het kort je oompje groetjes van ons allemaal en we spreken elkaar weer,

  • 14 Maart 2011 - 16:26

    Nicole:

    Hey Wendy,
    Leuk om te lezen dat je een gezellige, leuke en spannende tijd hebt ook met het verhuizen! Jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben. Maar ik wens je erg veel plezier in Engeland en een goede verhuizing toe.
    Groetjes,
    Nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 41906

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: