oxford city - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu oxford city - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

oxford city

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

03 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

hoi allemaal!

hier een nieuw verslagje uit engeland!
oxfordshire, oxford. om precies te zijn:D
weer veel mee gemaakt hier, aller eerst de verhuizing, we zijn op 17 maart vertrokken van cork harbor met de boot naar swansea engeland.
we moesten overnachten op de boot en hadden een eigen kamer,
nou heb ik op zich niks tegen boten maar als ik er op moet slapen vind ik het helemaal niks!!!!! we hadden ook nog eens veel wind dus de boot schommelde leuk heen en weer en heen en weer en....
wel zag het er leuk uit van binnen en was alles goed verzorgd.
de volgende ochtend arriveerde we om 7 uur in engeland, vanaf daar moesten we nog 4 uur rijden naar oxford.
eenmaal aangekomen in het huis hebben we gelijk alles naar binnen gebracht en waren we eigelijk zo klaar.
de verhuizers hadden het makkelijk want de helf stond nog in boxen van de andere verhuizing. ondertussen ben ik er ook achten dat ze al 3 keer in 1 jaar verhuist zijn met de zelfde verhuizers, dus die zijn nu een soort familie aan het worden.

de rest van de week zijn we erg druk geweest met het uitpakken en weggooien van spullen.

het huis waar we nu zitten is erg leuk! het is wel gewoon een rijtjes huis maar ze hebben een stuk aangebouwd voor een nieuwe keuken en dat is wel heel mooi geworden.

ook ben ik anderhalve week geleden mee wezen trainen met een korfbal club hier in oxford, dat beviel goed en daar ben ik nu lid van. vandaag om 5 uur heb ik een wedstrijd dus dat is best spannend.

nu de grote verrassing 26 maar was mijn moeder jarig en ben ik als verjaardags cadeau over gevlogen.
dat was natuurlijk helemaal geweldig!ma was erg blij en verrast!!
toch moet ik willemien wel even nog een keer bedanken want die zat ook in het geheimhoud complot!! want ma, suus en de familie hadden echt niks door!.
ik vond het zelf ook wel weer leuk om terug te zijn en iedereen weer te zien.

gister zijn john's moeder, nichtje mave en john zus uit ierland hier geweest en dat was echt gezellig.

nu nog even vol houden tot oktober/november en dan weer terug.

groetjes wendy
(foto's volgen nog!)

• 04 April 2011 - 10:15

Suus En Erik:

hey zus
    echt supper
    dat de bij ons was nog heel veel plezier en geniet er van

liefs suus en erik

• 05 April 2011 - 08:05

Willemien:

Hoi Wendy, leuke fotoreportage. Nu weten we tenminste weer waar je nu uithangt. Het was heel leuk om je weer te zien. Wie weet kunnen nog wel eens een keer een complotje smeden!!!! Altijd leuk om jou van de trein te halen voor een verrassing. Hoe bevalt het Engelse korfbal.....scoren ze ook links????? groeten Willemien

• 06 April 2011 - 10:13

Suus:

coole foto's wen.

• 07 April 2011 - 06:56

Oma En Cees:

Hai Wendy , leuk verhaal , Oma is weer ziek bijna long-ontsteking , maar het gaat al weer een beetje beter!Wij hopen dat je een leuke heb tijd bij die Hooligens of Oxford. Groeten vanuit Wageningen en Omstreken van Oma en Cees