cultureel weekje - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu cultureel weekje - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

cultureel weekje

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

28 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

ja daar is die dan weer een nieuw verslagje uit engeland!

er zijn weer een hoop dingen gebeurd dus laat ik maar bij het begin beginnen.
2 weken terug ben ik naar en au-pair meeting in Stratford upon avon geweest, dat is de geboorteplaats van William Shakespeare.
ik heb daar een aantal nieuwe au-pairs ontmoet maar de meeste wonen te ver weg om even op de koffie te gaan.
ook heb ik een paar nederlandse ontmoet en dat was wel erg gezellig,
we hebben die dag een rondleiding gehad door de stad en hadden nog vrije tijd om zel nog wat te gaan doen, het stadje was wel leuk maar niet echt veel te beleven.

die vrijdag zijn John's ouders uit Ierland overgekomen, en is John zus uit London over gekomen. die zelfe avond is Sean de oudste ziek geworden en had alles ondergespuugt maar de volgende dag was die weer spring levend.
die zaterdag zijn we met zijn allen naar Millers farm geweest dat is een soort van tuinentrum waar een een grote kinderboerderij speeltuin en een restaurant bij zat. dat was erg gezellig. toen savonds hebben we een barbeque gehad met 12 mensen want john had vrienden uitgenodigt dat ging ook goed.

dat zelfde weekend is kirsten een nederlandse au pair uit shepperton naar Oxford gekomen en zijn we hier in oxford een guide tour gaan doen, we hebben toen het grootse gedeelte gezien waar ze harry potter in oxford hebben op genomen, dat was best bizar om dat dan te zien.
over een paar weken willen kirsten en ik het zelfde mischien gaan doen maar dan in London.

voor de mensen die de film kennen in oxford is de grote zaal gefilmd, de tuin met de grote boom waar malfidus werd veranderd in een fred, binnenplaats van zweinstein en de ''bewegende'' trappen.
in de grote zaal mocht je geen foto;s maken dus daar heb ik ook geen foto's van.

deze week ben ik ziek geweest dus niet echt veel gedaan, vandaag gaat het al weer stukke beter.

en over 2 weken krijg ik bezoek in Oxford ma en suus komen deze kant op dus daar heb ik heel veel zin in!!!!!!

owja en we zijn ook nog kampioen met kofball geworden hier in oxford dus we zijn nu de beste van oxford shire in 2e divisie!!

groetjes wendy

• 28 Mei 2011 - 16:55

Suus En Erik:

heey wen. helemaal leuk die foto's hihi

en goed man van het korfballe toppie

erik zei doe je het beter als ons hahahah

nou doei doei tot over 2 weken dikke kus suus en erik

• 28 Mei 2011 - 20:10

Je Moeders:

leuke fotos wendy gefeliciteert met je kampioenschap ook je korfbalclup isis uit oxfort

• 01 Juni 2011 - 07:26

Oma & Opa Cees:

Steengoeie foto,s , goed he van dat kampioen korfbal,met Oma gaat het weer een stuk beter, en met mij ook , en straks komt je moeder en zus naar Oxford grote pret . Veel liefs van ons beide en de groeten uit Wageningen

• 02 Juni 2011 - 11:50

Arie En Stieneke:

hoi wen
    leuk dat jij nou echt op de plaats ben geweest waar ze de beroemde hp hebben opgenomen.Nog gefeliciteerd met je kampioenschap goed gedaan meid. Er staan leuke foto's op je site.
    Maak nog maar heel veel plezier,het is zo weer voorbij.
    Groetjes en een dikke kus van ons
    Arie en stieneke en rob

• 02 Juni 2011 - 15:38

Willemien:

Hoi KAMPIOEN!!!! SKV moet straks nog gaan betalen om jou in het team te krijgen!!!! Prachtige foto's. groeten Willemien