woehoeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu woehoeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

woehoeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

22 Oktober 2010 | Ierland, Cork

hey!
vandaag is hier het cork jazz festival begonnen!!!!!!
dus dat betekent stappen woehoeeeeee
srry ben een beetje blij.
het was een saaie week deze week we hebben niet veel gedaan en de kinderen hadden ook niet echt een top humeur..... dus ik heb er zin in!
maar vandaag was het al weer beter met ze en met vanessa en mij ook want vanavond en zaterdag avond en mischien zondag avond gaan we stappen.
john de vader is gister van londen naar cork gevlogen en blijft hier het hele weekend dus dat betekent dat vanessa en ik kunnen uitslapen.


hieronder heb ik een paar foto's neergezet van de omgeving, halloween dingen en van het park.

from ireland with love!

  • 22 Oktober 2010 - 12:10

    Angêle:

    Leuke Foto's maar je slaapkamer mag wel iets opgeruimder hahahahahah.

  • 22 Oktober 2010 - 14:27

    Zus:

    hey muste leuke foto's zeg

    hihi wat een rooie liefs suus

  • 23 Oktober 2010 - 08:29

    Wendy:

    hahhah ja moet inderdaad me kamer opruimen hier maar probleem is dat ik nog geen kast heb voor me kleren:S
    :P :D

  • 26 Oktober 2010 - 17:24

    Wilma:

    Hoi Wendy

    Leuk dat het goed met je gaat. Wist eerst niet hoe ik op je website moest komen maar je ziet het ben er gekomen. Er is een brief onderweg naar je toe. Ps. ben benieuwd hoelang het duurt voordat je die krijgt.
    Doeiiiii Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 41919

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: