halloween! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu halloween! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

halloween!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

29 Oktober 2010 | Ierland, Cork

het is al weer een tijdje geleden dat ik weer wat geschreven heb maar het is nu heel druk hier want vannessa de andere au pair is vandaag voor het laatst hier en er moet veel dingen gebeuren qua opruimen enzo..

gister is caroline's moeder hier gekomen en die blijft bij mij het weekend want john caroline vanessa en de kinderen gaan naar dublin.
ze is heel aardig en wil me heel veel van ierland laten zien in het weekend!

voor de rest is john gister om half 2 savonds geland .
toen hij thuis kwam stond ik in de keuken een halloween pompoen te maken.

gister heb ik echt met hem gelaggen want hij kwam thuis maar hij wist niet dat ik op de bank sliep omdat caroline's moeder in mij bed sliep.
dus hij ging naar de zitkamer en hij doet het licht aan en ziet mij op die bank liggen.. nou ik heb een man nog nooit zo hard horen gillen ahhahhahahhahahhah
was echt grappig.

de kinderen hebben gister van caroline's moeder een ander halloween costuum gekregen en hebben het de hele dag gedragen.
mark de jongste had een clouwns pak met een eng masker en sean de oudste had een skelet pak met een eng masker handschoenen en enge voetten.

hieonder zijn wat nieuwe foto's!


voor de rest heb ik niet echt nieuws..
heeft iemand nog wat mee gemaakt?

groetjes !

  • 30 Oktober 2010 - 09:39

    Anne-Marie:

    Hoi Wen,

    Zo te horen (en te lezen) heb je het erg naar je zin daar. Veel plezier nog.

    Groetjes,
    Anne-Marie

  • 30 Oktober 2010 - 11:27

    Suus:

    zo zo zus je jaagt mensen daar het stupen op het lijf ahhah (bankslapen)
    had je niet je halloween pak aan kunnen doen ahahahah

    achja goed om te lezen dat het goed gaat nou lieverd ik spreek je snel weer
    liefs suus

  • 01 November 2010 - 17:45

    Angêle:

    Hoi Wendy,
    Goed om te horen dat je het er naar je zin hebt. De kinderen zien er Halloween griezelig uit zeg,
    Zo te zien is het daar echt een happening.
    Hier is dat absoluut niet wij hebben straks ST. Maarten maar daar doen wij eigenlijk ook niet aan mee
    Saai he.
    Hier is vandaag de club van Sinterklaas weer op tv jippie jippie jippie (maar niet heus) en in de winkels liggen de kerstbomen + versieringen weer klaar.
    Maar we horen wel weer van jullie.
    Nog veel plezier en we kijken weer uit naar jou volgend berichtje.

  • 01 November 2010 - 18:17

    Susan:

    Hey Wen!
    Leuk om je verhalen te lezen uit Ierland! Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt! Heel veel plezier nog daar, geniet ervan!
    Liefs x Suus
    En heel veel groetjes van de rest van de familie uit Haalderen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 41914

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: