weer een week over.... - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu weer een week over.... - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

weer een week over....

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 November 2010 | Ierland, Cork

ik ben vandaag precies een week hier zonder de andere au pair.
het bevalt me prima! natuurlijk mis ik die andere au pair wel maar nu kan je zelf je eigen rithme vinden en doen wat je zelf wilt.
gisteren zijn we met zijn allen naar de stad geweest en hebben daar wat gegeten.ook heb ik hier in de stad een beetje rondgevraagd voor gitaar lessen en ik heb er een gevonden!
dus volgende week weer gitaar spelen woehoe!!!!
voor de rest ga ik waarschijnlijk op het kinderdagverblijf werken voor een paar weken om ervaring op te doen.

enne ik ben er achter gekomen dat het weerbericht nog altijd erger kan dat piet paulusma want gisteren voorspelde ze op het nieuws dat we hevige stormen en overstromingen krijgen op zondag en maandag en nu schijnt hier de zon fel en is er geen wolkje aan de lucht.....

voor de rest gaat het alemaal goed hier !
groetjes uit ierland

  • 07 November 2010 - 10:07

    Suus:

    supper dat je gaar eerken op het KDV

  • 07 November 2010 - 13:33

    Cisca:

    Hoi Wendy,
    Het "echte" werken is nu dus begonnen.
    Kan me voorstellen dat het fijn is om de dingen zelf te regelen en te plannen.
    Groetjesssssssss

  • 10 November 2010 - 17:31

    Cisca:

    oehhhh, Sint komt al bijna aan in Nederland!
    Je miet wel het Sintjournaal gaan volgen hoor!

  • 13 November 2010 - 12:12

    Opa Cees:

    eindelijk gevonden,met hulp van Remco.Ik heb ook een Skype-naam maar dat heb je al gemerkt denk ik!Trouwens leuke foto,s in het foto boek,zal Oma vanavond ook laten kijken en kommentaar laten geven.

  • 13 November 2010 - 21:26

    Oma:

    Ik ben blij dat we wat van je zien.Leuke foto,s in het f.b. Veel kusjes van Oma en Cees

  • 18 November 2010 - 18:11

    Angêle:

    He Wendy,
    Fijn dat alles zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt.
    Hoezo moet je in een kinderdagverblijf gaan werken als je eigenlijk au-pair bent.
    Ik dacht dat je dat gewoon in dat gezin meedraait en voor de rest als je vrij bent lol maken.
    Fijn dat je je hobby weer kan uit oefenen Gitaar wie had het gedacht.
    Hier is de sint in het land en de kerstboom staat te dringen aan de voordeur.
    Ik volg je verder op de voet.
    Heel veel groetjes Oet Nejwiert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 41900

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: