ziek, winter, santa, bollycollane en veel inpakken - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu ziek, winter, santa, bollycollane en veel inpakken - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

ziek, winter, santa, bollycollane en veel inpakken

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

12 December 2010 | Ierland, Cork

hi people!
hier weer een nieuw verslagje vanuit het ierse cork!

vannaf vorgeweek zondag tot donderdag is er niet veel spannends gebeurd want ik ben ziek geweest.... het was gewoon de griep maar toch je word er heel moe van...
vrijdag ben ik weze koffiedrinken met andereau pairs en geshopt voor kerstcadeau's voor de familie hier en voor thuis natuurlijk! ik kan helaas niet vertellen wat het is want dan is het geen verrassing meer voor de rest:D. dus mij geld voor deze week was al weer op na zo'n dagje shoppen.

zaterdag ochtend heb ik de kinderen op sleeptouw genomen, ik ben mat ze naar de stad gegaan om alle kerst decoratie's en kerst bomen te zien.
ook hebben we een bezoekje gebracht aan de kerstman die hier een bezoekuur heeft!
maar wat een afzetters je moet 6.50 euro betalen voor elk kind!
maargoed sean en mark waren blij en hoefde het niet uit eigen zak te betalen hahahaha, ze hebben ook nog een cadeau van hem gekregen race auto's ze hebben er de hele dag mee gespeeld.

vandaag zijn we naar een plaatsje geweest waar ik even de naam niet meer van weet maar waar ze een restaurant hadden op een cliff(rotswand). dat was echt mooi want je zit te eten en buiten je kan je de zee zien en hoe de golven tegen de rotsen op knallen.
daarna hebben we een rondje gereden langs de cliftwanden het was mooi om te zien maar ik was wel bang dat we er af zouden vallen met de auto......
ook hebben we het huis versierd voor kerst. ik hoop dat alles goed is met iedereen?

groetjes van wendy


  • 13 December 2010 - 10:25

    Cees En Oma:

    Hallo ,hier zijn de oude sullen weer. Wij zijn blij dat je weer beter bent!
    Was die clif nu echt zo hoog,maar als je naar beneden was getuimelt,had je een geluk, "het was toch jou auto niet"!(grapje) Met Oma`s oog gaat het prima die ziet weer alles,o boy!!!!
    Tot wederhoor maar weer,groetjes!

  • 15 December 2010 - 11:12

    Suus:

    kadootje ??? hahhah een mooie kerstmust

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 41920

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: