let it snow, let it snow, let is snow! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu let it snow, let it snow, let is snow! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

let it snow, let it snow, let is snow!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

19 December 2010 | Ierland, Cork

ghello!!!

hier weer een nieuw verslagje en deze keer weer met foto's!
deze week was best lastig de kinderen waren op zijn zacht uitgedrukt vervelend........
maarja vandaag ging het wel weer.
vanaf vrijdag is het gaan sneeuwen hier.. het is natuurlijk leuk om de heuvels bedekt met sneeuw te zien, maar om de kinderen naar school te brengen is het een ramp!!!!!
ons huis hier staat precies op een heuvel dus als we links de straat uit gaan glij je weg en rechts het zelfde.. de bussen rijden vanaf zaterdag ook niet meer dus kortom lang leve de sneeuw.

zaterdag zijn we ondangs de sneeuw naar kinsale geweest een vissers dorpje en zijn daar uit eten geweest.
ook heb ik zamen met john nog een sneeuwballen gevecht gedaan en we waren allebij helemaal bevroren binnen gekomen en caroline zij gelijk al ik dacht dat we 2 kinderen hadden mee
die zelfde avond ben ik met alena en julia naar de film the tourist geweest.deze film draait nog niet in nederland geloof ik maar als die draait met je hem echt zien!.

vandaag lekker rusig aan doen en hopen dat het weer beter word....

de foto's zijn van de sneeuw in kinsale en nog van sinterklaas( wat ze hier niet vieren maar mij lieve moeders had 2 pieten pakken opgestuurd).

groetjes wendy!

  • 19 December 2010 - 17:12

    Cisca:

    Aaahhhh, toch een beetje sinterklaas!!

  • 20 December 2010 - 11:23

    Suus:

    heyehy

    wat mooi is het bij jullie
    en wat een coole pieterpakken haha
    gr suus

  • 20 December 2010 - 19:23

    Oma En Cees:

    leuk berichtje! Hopen je woensdag of een dezer dagen thuis te zien. Groetjes

  • 23 December 2010 - 14:01

    Suus:

    viva hollandia

  • 29 December 2010 - 13:35

    Angêle:

    Hey Wendy,
    het is nog steeds leuk bij jou dat zie ik wel en wat de sneeuw betreft hier is het niet anders dan daar. hahahaha heeft ook weer zijn charmes.
    Ik heb een tijdje niet gereageerd had heel weinig tot geen tijd maar ik probeer je zo veel mogelijk te volgen en kleine reacties te plaatsen.
    Oja je zegt dat de kinderen daar lastig zijn ik wil die pubertjes van hier wel ff brengen hahahahahah.
    hele fijne jaarwisseling en ik spreek je volgend jaar wel weer.
    Groetjes Angêle Oet Nejwiert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 41925

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: