en weer terug! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu en weer terug! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

en weer terug!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

09 Januari 2011 | Ierland, Cork

hey!
het is bijna weer 2 en een halve week geleden dat ik weer iets heb geschreven maar hier is dan weer een nieuw verslagje, maar dit keer niet uit ierland maar uit nederland!
zo als de meeste wel weten ben ik 2 weken in nederland geweest,de vlucht was een kerst cadeau van john en caroline. ik vond het heel leuk om iedereen weer te zien, alleen wel druk met op visite gaan enzo:) het was wel raar om weer thuis te zijn want het voelde net of ik 2 weken op vakantie was in me eigen huis. ik was ook heel blij weer om ma en suus weer te zien en daar kest te vieren.

de kerst was erg gezellig maar veel gegeten...... we zijn op zo veel plekken met kerst geweest dat ik neit meer weet waar allemaal.
op oudjaarsavond is er een duitse au pair van ierland naar mij gekomen omdat haar jaar klaar was en oud en nieuw te vieren. oud en nieuw hebben we ook goed gevierd we zijn samen met me neef en zijn vrienden gaan stappen en waren om 7 uur thuis dus dat was wel geslaagd! alleen de zelfde ochtend gingen we naar oma om 11 uur om nieu jaar te wensen het was gezellig om weer even met de familie bij elkaar te zitten en slap te ouwehoeren alleen het was wel vroeg.....

na de feestdagen ben ik eigelijk alleen druk geweest om iedereen hallo en dag te zeggen.en uit te slapen want dat kan ik nu niet meer!

ik ben donderdag 6 januari laat terug gevlogen en ik had een dubbel gevoel want aan de ene kant wilde ik wel blijven en aan de andere kant wilde ik ook graag de kinderen en de familie zien.
maar toen ik een maar weer in ierland was vond ik het weer heel fijn om hier te zijn en gewoon het werk weer te gaan doen. de kinderen waren helemaal blij toen ik weer terug was want omdat ze steeds andere au pairs hebben gehad zijn ze zo bang dat ik niet maar terug kwam, maar we hebben er gelijk een feestje van gemaakt en pannekoeken gebakken!

kind regards
Wendy


  • 09 Januari 2011 - 18:52

    Je Broer:

    Wat iedereen gezien??? en je geliefde broer dan??? ik heb je gemist schat!!!!!
    Veel plezier in Ierland, Have fun and take big pint from me!!! :D
    kus

  • 12 Januari 2011 - 08:54

    Suus:

    was supper dat je nl was en zekker gezellig

    veel pelzier in cork en doe rustig aan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Cork

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 41907

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: