het duurt even..... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu het duurt even..... - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

het duurt even.....

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

02 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

hey allemaal,

weer lang geleden maar hier is die dan weer een nieuw verslag uit engeland.

we hebben weer een hoop leuke dingen gedaan.
ik heb mijn eerste autorijles gehad van john, dat was echt leuk!

we hebben ook nog een boot tochtje gemaakt waarbij je zelf moet roeien, je kan dat dan voor 1 of 2 uur huren en dan gewoon een picknick hebben op het water of gewoon rondvaren in oxford.

met de kinderen gaat alles goed ze hebben het heel erg naar hun zin hier, ze hebben ook al veel vrienden gemaakt op het kinderdagverblijf.

voor de rest ben ik nu bezig met de talenschool en mag in augustus als het goed is examen doen.

vorige week ben ik een dagje naar london geweest het was leuk om dat weer te zien.

en natuurlijk zat iedereen op vijdag voor de buis om het huwelijk van prins william en prinses kate te kijken, ik zou eerst naar london gaan om te kijken maar ik moest werken dus dat zat er niet in.....
de kinderen hadden een feest na aanleiding van het huwelijk op het kinderdagverblijf, ze moesten verkleed komen het liefst zo slim of zakelijk mogelijk, ik heb er foto's van gemaakt het ziet er echt grappig uit!

gister ben ik om 5 uur opgestaan en naar de stad gegaan want het was mayday hier, dat is een traditionele feestdag in oxford waarbij er veel studenten feesten zijn en de studenen van de brug af springen, waarom weten ze zelf ook niet maar dat is de traditie voor al 500 jaar lang.

voor de rest niet veel maar om te vertellen.... alleen dat ik de verslagen meer bij ,moet gaan houden:D

groetjes wendy

• 02 Mei 2011 - 13:08

Suus En Erik:

wouw wen. mooie foto's je ziet er goed uit zeg toppie:)

leuk verslag hahaha nog 3 weken hihihih

groetjes en een dikke kus

• 02 Mei 2011 - 13:13

Nadine:

Hoi Wendy,

Fijn om te horen dat het nog steeds goed met je gaat! Geniet ervan!

Groetjes,

Nadine Schampers
    Travel Active

• 03 Mei 2011 - 12:40

Willemien:

Hoi Wendy, leuk je nieuwe verslag. Mooie foto,s en gelukkig ben jij niet in de rivier gesprongen!! groeten Willemien

• 04 Mei 2011 - 07:42

Oma En Cees:

Hoy alles oke in Wageningen, je moet wel vaker berichtjes maken, maar daar was je zelf ook al achter gekomen. Verder een leuk bericht ,Billy en Kate hebben wij ook gezien alles een beetje stijfjes vond Oma.Groetjes uit Wageningen.

• 22 Mei 2011 - 17:25

Kale Oompje:

Hey girl da's weer even geleden dat ik wat heb geschreven. Maar het is leuk om je foto sessie te zien.
    Maar zo te zien heb je het nog goed naar je zin. Maar dat neem niet weg dat we je hier wel missen hoor.
    Inmiddels is er hier ook het een en ander veranderd. Onze tuin is nu bezig met een hele metamorfose en het schiet al aardig op, en zoals je weet scheurt je oompje op een nieuwe motor in het rond, en maak de hele omgeving onveilig. voor de rest gaat alles zijn gangetje, nou ik hoop binnenkort wat van je te horen....groetjes Willem en Henny