london. musicals, nederland, korfballen - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu london. musicals, nederland, korfballen - Reisverslag uit Oxford, Verenigd Koninkrijk van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

london. musicals, nederland, korfballen

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

27 Juli 2011 | Verenigd Koninkrijk, Oxford

hallo allemaal!

het is weer een enige tijd geleden dat ik weer wat geschreven heb.

bij het vorige verslagje zijn er nu foto;s bij gezet, ik had er nog meer maar op een een of andere manier deeden de foto's het niet.

laten we maar weer bij het begin beginnen, ik had jullie achter gelaten bij het bezoekje van ma en suus.

die 2 volgende weken daarna is er eigelijk niet veel bijzonders gebeurd.

14 juli: die dag ben ik naar London gegaan, willem was ook in London om musicals te belijken, omdat het zijn verjaardag was had hij me uitgenodigt om een musical te gaan belijken, we hebben 2 musicals gezien namelijk: Priscilla Queen of the dessert en Love never dies.
ik vond ze allebei echt geweldig!.
voor de rest hebben we een leuke dag gehad en hebben in london rond gelopen.

die avond ben ik ook in london gebleven want de volgende dag ging ik met het vliegtuig mee naar nederland! nu wist ik in het begin niet dat willem ook die dag terug vloog naar nederland, en toevallig was het ook nog de zelfde vlucht.
dat was voor mij de eerste keer dat ik niet alleen vloog:).
het was erg gezellig onderweg naar het vliegveld en in het vliegtuig.

ik vond het supper om alle vrienden en familie weer een te zien!
ok was het weer erg gezellig met ma en suus, veel gelachen en natuurlijk weer flink geshopt.
die week ben ik naar veel mensen gegaan om me even te melden want donderdag moest ik weer terug naar Oxford.

eenmaal aangekomen op London Heathrow. van daar heb ik de bus gepakt naar Oxford.

die zaterdag ben ik met het OKA korfball team naar een internationaal toernooitje in Kent gegaan. daar moesten we met een aantal mensen uit Oxford shire(provincie Oxford ) spelen.

we hebben daar tegen 2 teams van de nederlandse club EKVA gespeeld en tegen het nederlandse team synegro uit utrecht!

het was wel lekker om weer even je eigen taal te kunnen spreken.

ook hebben we tegen 2 engelse teams gespeeld, dat was het team van Kent en het Wales team.

van de 6 wedstrijden hebben we er 3 gewonnen en hebben daarmee de 6e plaats gehaald in het algemeen klassement en zijn 4e van onze pouele geworden. het is niet een al te slecht resultaat want er waren 2 teams die veel hoger speelde dan was aangegeven.
verder hebben we een leuke dag gehad met zijn allen, alleen we waren allemaal verbrand!








  • 27 Juli 2011 - 19:47

    Willemien:

    Zo iedereen weer op de hoogte!! Leuk resultaat behaald met je team en leuk je weer even gezien te hebben. Nu de laatste loodjes!!! Groeten !!1

  • 28 Juli 2011 - 06:41

    Oma En Cees:

    Harstikke goed ,dat korfbal toernooi,wat jij allemaal meemaak,moeten andere mensen jaren over doen! Nu nog even je diploma Engels halen en dan terug!Met mijn knie gaat het goed,krammen zijn er uit nu nog revalideren.Groeten uit Wageningen!!!!!!!

  • 02 Augustus 2011 - 08:41

    Erik En Suus:

    hoi wen.
    zo een berichtje vanuit spanje
    we hebben even je fotos zitten te bekijken leuk man vooral je teamfoto

    veel plezier zet hem op nog effe dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Oxford

discover ireland

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2011

the end...

08 September 2011

dus.......

27 Juli 2011

london. musicals, nederland, korfballen

25 Juni 2011

Milton Keynes, wishingwell, family visit

28 Mei 2011

cultureel weekje
wendy

Actief sinds 26 Aug. 2010
Verslag gelezen: 525
Totaal aantal bezoekers 41903

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2010 - 01 November 2011

discover ireland

18 Maart 2011 - 31 Oktober 2011

welcome to england!

Landen bezocht: