hi! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu hi! - Reisverslag uit Cork, Ierland van wendy hommersom - WaarBenJij.nu

hi!

Door: followwendy

Blijf op de hoogte en volg wendy

07 Oktober 2010 | Ierland, Cork

hey!
hier weer een nieuw verslagje!
het gaat nog steeds goed hier, alleen het is wel wennen aan de taal en aan de ierse cultuur!

vandaag ontdekt dat de buschauffeurs rijden wanneer ze zin hebben.... ik heb samen met vannessa een uur staan wachten op een bus die om de kwartier hoort te komen......
verder zijn ze hier al druk bezig voor halloween want dat word hier groots gevierd dus heb kans dat ik langs de deuren moet met de kinderen op 31 oktober.
het leuke is wel als je verkleed gaat naar een pub hier in de buurt dan krijg je je drank voor de helft van de prijs met halloween:)

voor de rest is het heel gezellig hier en kan ik tot nu toe me draai goed vinden in het gezin.

en vanaf vandaag heb ik foto;s op de site gezet!

groetjes

• 07 Oktober 2010 - 15:45

Aart En Alie:

hoi lieverd
    wat een onderneming joh
    we zijn super trots op je hoor. we blijven je wel volgen hoor op je site.Heel veel liefs van ons

• 08 Oktober 2010 - 18:36

Suus:

whahahaha ga je verkeerd als een duveldje uit een doosje ahahah
    krijg je het voor de helf vande helf ahahahhah

leuk man gr suus

• 09 Oktober 2010 - 07:35

Edje:

Hey Gwendolyn, dus ons bussysteem is zo slecht nog niet? ;)
    Ik wist dat Halloween daar hot is, maar drank voor de helft van de prijs? Moet je gewoon zeggen dat je als nederlander verkleed bent! Whaahaaaa!
    Have fun!! laters!

• 09 Oktober 2010 - 08:12

Wendy:

hahahahah ja naar een pub gaan en zeggen ben verkleed als buitelandse student :)

enne ja als ze dit bussysteem bij ons zouden invoeren dan hebbe we rellen!

groetjes